2014. január 20., hétfő

Prológus

Sziasztok, itt a blogom első bejegyzése, ami a prológus. Remélem elnyeri a tetszéseteket, iratkozzatok fel, írjatok, illetve pipáljatok. Próbálom a legjobbat kihozni a történetből. Szereplők még nincsenek fent, amint van időm, illetve kedvem, fel fogom tenni oldalra. Nem dumálok sokat, jöjjön a lényeg. Jó olvasást. Illetve köszönöm a hat feliratkozót, annak ellenére, hogy még semmi sincs a blogon, feliratkoztak.

Részlet a 22 éves fiú naplójából:

2012. október 21.
A legjobb barátom, Harry és Zayn valamin súlyosan összevesztek, de pontosan nem tudom min. Csak annyit, hogy folyamatosan ordibáltak egymással, aminek nem akartam a részese lenni. Inkább elvonultam, hogy ne is kelljen végig hallgatnom. Bízom benne, hogy holnapra megbékülnek egymással és minden olyan lesz, mint előtte.

2012. október 22.
Reggel felhívtam Harryt, találkozót beszéltünk meg a kedvenc helyünkön. Nyilván azért, hogy kifaggassam a tegnapi esetről. Legjobb barátok vagyunk, mindent elmondunk egymásnak, tanácsokkal látjuk el a másikat, ha tudjuk. Részemről így van, és nagyon remélem, hogy ő is így van ezzel. Nekem Harry előtt nincsenek titkaim. Várakoztam, mivel Harry negyed órát késett, majd nem sokkal később pár rajongó jött oda hozzánk, kértek velünk egy fényképet, eleget tettünk a kéréseiknek. Kérdeztem Harryt, hogy mi volt tegnap, de nem akarta elmondani és azt sem, hogy miért. Teljesen más volt, mint szokott lenni. Be tudom annak, hogy rossz napja volt és majd megnyugszik.

2012. november 1.
Harry egyre furcsább, nem akar elmondani nekem semmit sem, és kicsit távolságtartóan viselkedik. Csak tudnám miért. Mi baja van? Miért nem mondja el senkinek? Próbáltam faggatni, de került. És ez nekem is nagyon fáj. Már nem vagyunk barátok?

2012. november 4.
Sírtam, de nem látott senki. Hogy miért? Persze, hogy Harry miatt, mert mióta összeveszett Zaynnel, azóta már nem úgy viszonyul hozzám. Mit tettem ellene? Nagyon fájt nekem.

2012. november 5.
Harry odajött ma hozzám és megkérdezte, tegnap miért sírtam. Tagadtam, de rájöttem, felesleges, mivel barátok vagyunk. Vagy csak voltunk? Tettem fel magamnak a kérdést, ő se mondja el, akkor én miért? Aztán arra is rá kellett ébrednem, hogy nem tudok előle dolgokat titkolni, mert talán jobban ismer, mint saját magát. Hát megmondtam neki az igazat, le is esett neki és bocsánatot kért. Újra olyanok leszünk, mint régen?

2012. november 9.
Megtörtént, Harry olyan velem, mint régen. Elmondott mindent, hogy min veszekedtek Zaynnel, de ide nem fogom leírni, mindjárt mondom is, hogy miért. Utána Zayn elhívott valahová, mert beszélni akart velem. Kérdezett egy-két dolgot Harryről, utána nagyon mérges lett, amiért én is megtudtam a veszekedés tárgyát. Nem akarta, hogy más megtudja. Meg akarta ölni Harryt, de én nem fogom engedni. Elsírtam magam előtte, nagyon szégyelltem magam, nem szabadott volna elmondanom. Honnan tudhattam volna, hogy így fog reagálni? Harry nem említette meg egy szóval sem, hogy titokban kell tartani.

2012. november 12.
Zayn bocsánatot kért tőlem, én elfogadtam, mivel én nem haragszom rá. Elkísértem a tetováló szalonba, mert tetkót szeretett volna, majd mondta, hogy én is csináltassak egyet, mert tök jól nézne ki. Először nem akartam, amúgy sem akartam tetkót, de belevitt, rá tudott beszélni. Elkészült az első tetkóm, nem lett túl nagy, de örültem neki. Nem sokáig, mert Harry leszedte a fejem, amiért elmentem Zaynnel, meg a tetkó miatt is. Pedig ő tényleg nem szólhatna, mert neki is van egy csomó. De ismert engem, pontosan tudta, hogy én nem szeretnék és azt is, hogy Zayn beszélt rá. Megint veszekedtek. Most miattam, ami nagyon fájt. Niall és Liam meg csak kívülállók voltak, ők nem tudták, hogy miért veszekedtek, de nem is érdekelte őket. Nekik csak az volt a fontos, hogy béküljenek ki minél előbb.”

Persze, a napló sokkal több mindent tartalmazott, azonban csak a legfontosabbak vannak kiemelve. Egy nagyon szoros barátság, ami most nagyon törékeny lett ezek miatt. Kezdenek megváltozni a dolgok. De ezeket a változásokat ez a barátság ki fogja bírni? Harrynek és Louisnak be kell bizonyítaniuk, hogy a köztük lévő testvéri kapcsolat mindennél és mindenkinél erősebb. Menni fog nekik? 

3 megjegyzés:

  1. szerintem te már tudod, hogy nem nagyon olvasok nem "bromance" blogokat.. de ahogy elolvastam a bevezetőt és a prológust.. hát.. :D ez is nagyon érdekleni kezdett.. :) remélem hamar tudod hozni a részt! :)

    VálaszTörlés
  2. szia! nagyon tetszik mar varom az elso reszt!:)

    VálaszTörlés